بررسی انواع کمپانی های موفق در پرینت آن دیمند

چند مورد از هر کمپانی را بررسی می کنیم:

Printful

حمل و نقل: محصولات معمولاً ظرف دو تا پنج روز کاری از ایالات متحده، مکزیک یا اروپا آماده ارسال هستند و 50٪ سفارشات در کمتر از سه روز آماده می شوند. حمل و نقل استاندارد به ایالات متحده از 3.99 دلار شروع می شود و سه تا چهار روز کاری طول می کشد (برای سایر مقاصد به نقشه حمل و نقل آنها مراجعه کنید). هزینه های حمل و نقل بستگی به محصول با نرخ های تخفیف برای اقلام اضافی در همان سفارش دارد.

گزینه های چاپ: Printful بسته به محصول، چاپ مستقیم روی لباس، گلدوزی، برش و دوخت و چاپ سابلیمیشن را ارائه می دهد.

 SPOD

حمل و نقل: در عرض 48 ساعت از ایالات متحده ارسال می شود، از 3.57 دلار برای حمل و نقل داخلی با زمان تخمینی رسیدن 3 تا 8 روز کاری شروع می شود. هزینه ها بر اساس ارزش کل سفارش است تا محصولات یا کمیت. برای جزئیات بیشتر به ماشین حساب حمل و نقل SPOD مراجعه کنید.
گزینه های چاپ: مستقیم دیجیتال،چاپ حرراتی، انتقال دیجیتال/انتقال لیزر، فلکس ویژه، بسته به محصولی که می خواهید ایجاد کنید.

 Printify

حمل و نقل: Printify یک شبکه فروشنده است، به این معنی که محصولات را از شرکای خود در سراسر جهان تهیه و چاپ می کند. همچنین به این معنی است که محصولات، هزینه‌های حمل و نقل، مکان، بسته‌بندی و زمان تولید به ارائه‌دهنده چاپی که انتخاب می‌کنید بستگی دارد.
گزینه های چاپ: بسته به ارائه دهنده چاپ و محصول، مستقیم به پوشاک، برش و دوخت، گلدوزی و موارد دیگر.

Apliiq Print On Demand

حمل و نقل: تولید ممکن است تا هفت روز برای سفارشات طول بکشد. Apliiq حمل و نقل بر اساس وزن را با شروع از 3.99 دلار به ایالات متحده ارائه می دهد و در سطح بین المللی به بیش از 150 کشور در سراسر جهان ارسال می کند (صفحه حمل و نقل بین المللی آنها را برای جدول نرخ حمل و نقل آنها ببینید). برای انجام سریع‌تر، می‌توانید 10 درصد هزینه سفارش عجله بپردازید یا یک گزینه ارسال سریع را انتخاب کنید.
گزینه‌های چاپ: برچسب مارک، برچسب‌های لباس یا تکه‌های گلدوزی شده خود را اضافه کنید تا محصولاتی را ایجاد کنید که واقعاً شبیه به خودتان باشد. آپلیق همچنین گزینه‌های چاپ دیجیتال، چاپ روی صفحه (برای سفارش‌های عمده)، برش و دوخت، اپلیکو (جایی که طرح‌های شما به عنوان پارچه جداگانه روی آن دوخته می‌شود) و گلدوزی ارائه می‌دهد.

Teelaunch

حمل و نقل: تولید معمولاً سه تا شش روز کاری طول می کشد و پس از آن سفارشات برای ارسال از مراکز ایالات متحده، کانادا یا بریتانیا آماده می شوند. هزینه ارسال به محصول و مقصد بستگی دارد.
گزینه‌های چاپ: مستقیماً روی لباس و برش و دوخت چاپ سراسری برای پوشاک، و حکاکی لیزری برای محصولاتی مانند لیوان‌ها و تخته‌های آشپزی.

CustomCat

حمل و نقل: سفارشات در ایالات متحده تولید می شوند و معمولاً ظرف دو تا سه روز کاری آماده ارسال هستند. از آنجا، حدود یک تا هفت روز کاری برای حمل و نقل داخلی و 4 تا 15 روز برای حمل و نقل بین المللی طول می کشد. حمل و نقل داخلی به ایالات متحده برای اولین کالا 4.99 دلار و سپس برای هر کالای اضافی 1.50 دلار هزینه دارد، در حالی که حمل و نقل بین المللی برای کالای اول 7.50 دلار و برای هر کالای اضافی 5.95 دلار است.
گزینه های چاپ: مستقیم روی لباس، تصعیدرنگ، انتشار رنگ سه بعدی و چاپ گلدوزی.

Lulu xPress

حمل و نقل: در عرض سه تا پنج روز کاری به بیش از 150 کشور از مراکز انجام خدمات در ایالات متحده، کانادا، اروپا و بریتانیا ارسال می شود. برای ارسال به ایالات متحده از 3.99 دلار شروع می شود.
گزینه های چاپ: چاپ دیجیتال با گزینه انتخاب نوع کاغذ، اندازه تریم (از جیبی تا افقی A4)، کیفیت چاپ و رنگ، نوع صحافی (صحافی کامل، جلد گالینگور و غیره) و روکش مات یا براق.

T-Pop

حمل و نقل: سفارش‌ها در فرانسه چاپ می‌شوند و دو تا چهار روز طول می‌کشد تا آماده ارسال شوند. از آنجا، سفارشات در داخل فرانسه در دو تا سه روز کاری، بقیه اروپا در سه تا هفت روز، و سفارشات بین المللی در عرض 5 تا 10 روز می رسد. نرخ حمل و نقل بر اساس وزن است.
گزینه های چاپ: مستقیم به لباس برای پوشاک پنبه ای و رنگ سابلیمیشن برای پلی استر و لوازم جانبی.

JetPrint: Print on Demand

حمل و نقل: میانگین زمان تولید سه تا پنج روز کاری است. حمل و نقل جهانی رایگان را با میانگین زمان رسیدن 14 تا 20 روز کاری ارائه می دهد. با این حال، حمل و نقل سریع 15 دلاری را نیز برای تحویل ظرف پنج تا نه روز کاری ارائه می دهد.
گزینه های چاپ: JetPrint عمدتا بر ساعت هایی با قابلیت چاپ طرح های خود بر روی صفحه ساعت تمرکز می کند. برای سفارشی کردن محصول نهایی، انواع مختلف ساعت، رنگ‌ها و بند‌ها را ارائه می‌دهد.

AOP+ Easy Print on Demand

حمل و نقل: تولید معمولاً سه تا پنج روز کاری (هفت تا 10 روز برای چاپ کامل) طول می کشد، پس از آن از یکی از مراکز انجام آن در ایالات متحده، اروپا یا بریتانیا ارسال می شود. هزینه حمل و نقل بستگی به محصول با تخفیف در موارد اضافی در همان سفارش دارد.
گزینه های چاپ: AOP+ بر روی تصعید رنگ به صورت تمام چاپ و چاپ مستقیم روی لباس تمرکز می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *