میزان سرمایه مورد نیاز برای تجارت الکترونیک؟

میزان سرمایه برای تجارت الکترونیک، چه دلالی چه دراپ شیپینگ و یا حتی پرینت آن دیمند در داخل ایران حداقل از 10 الی 20 میلیون شروع می شود هرچه سرمایه در گردش یا سرمایه اولیه در این صنعت بیشتر باشد میزان درآمد هم قطعا بالا یا پایین در نظر گرفته می شود.

برفرض مثال فکر کنید ما با 10 میلیون سرمایه وارد صنعت پرینت آن دیمند می شویم و می خواهیم درآمد کسب کنیم اما نه آن درآمدی که در یک ماه با این مقدار پولی که وارد این صنعت بزرگ کردیم انتظار این را داشته باشیم که ماهی 7 میلیون درآمد داشته باشیم اما می توانیم انتظار این را داشته باشیم که یک سود منطقی و خوبی داشته باشیم که بازگشت سرمایه ما با سود باشد.

قطعا با 10 میلیون تومان نمی شود انتظار 7 میلیون درآمد را داشت اما با 100 میلیون تومان می شود این انتظار را داشت که حداقل بالای 7 میلیون در ماه درآمد داشت، البته همه چیز درکنار سرمایه بستگی به تلاش خوده فرد هم داره که چقدر در طول روز زمان میزاره و رو به جلو حرکت می کنه!

دوستان عزیز با فکر کردن به این موضوع که هر روز بشینیم فکر کنیم که با 10 میلیون چقدر می تونیم کسب درآمد کنیم، می تونیم برنامه ریزی و پلن چینی کنیم که هروز از تایمی که داریم استفاده کنیم و روی تجارت خودمون کار کنیم و پیش بریم که حداقل تا جایی که ممکنه زودتر به نتیجه برسیم.

هرچه سرمایه وارد شده توی این صنعت ها یا هر صنعت دیگه یا حتی کارهای دیگه مثل سوپر مارکتی،لباس فروشی و… بیشتر باشه قطعا درآمد بیشتری میشه به دست آورد ولی خب برای شروع کار جهت اطمینان بیشتر به این تجارت که یه تجارت بزرگ و یه صنعتی که ته نداره، عاقلانه بخواییم تصمیم بگیریم از کم شروع کنیم و بعد زمانی که از این صنعت نتیجه گرفتیم کم کم سرمایه تزریق بکنیم.

امیدوارم تونسته باشم منظورمو به طور واضح رسونده باشم که در ابتدای کار با حداقل 10 میلیون وارد شویم و بعد اگر دیدیم می توانیم در این صنعت موفق شویم و کسب درآمد کنیم بعدش سرمایه بیشتر وارد این عرصه ی بزرگ بکنیم و سود های چنده ده میلیون و چندصد میلیون بکنیم که همه چیز برمیگرده به میزان سرمایه و میزان تلاشی که خوده فرد می کنه.

زمانی که ما سرمایه وارد بکنیم اما تلاشی نکنیم و وقتی نزاریم که روی این صنعت کار کنیم قطعا رسیدن به درآمد های خوب سخت هست و دیرتر به آن درآمد می رسیم و این راهم بگویم که یادگرفتن از چه کسی و چه شخصی هم مهم هست! منتور داشتن برای زودتر رسیدن به درآمد نقش خیلی مهم و اساسی داره.

طمع در این صنعت یعنی باخت، مثل هر طمع دیگیری در هر صنعت دیگری! ما هنگامی که آگاهی مناسب نسبت به یک صنعتی نداریم و براساس یک سری تبلیغات که در فضای مجازی هست تصمیم عجولانه می گیریم و خیلی زود هرچه سرمایه داریم وارد این شاخه می کنیم که یک شبه میلیادر بشیم و در نتیجه شکست می خوریم و تنها کسی که میلیادر می شود همان کسی هست که تبلیغات انجام داده است.

در این صنعت یا هر صنعت دیگری ما با اهرم کردن سرمایه خودمان می توانیم کسب درآمد کنیم و این هم بستگی دارد که چقدر سرمایه وارد کنیم تا به آن درآمد دلخواه برسیم،پس این را حتما در نظر داشته باشید دوستان عزیز که هر صنعتی هر شغلی چه دراپ شیپ چه صنعت پاد و… نیاز به این دارد که سرمایه ای اهرم شود تا بشود درآمد کسب کرد و هر چه سرمایه بیشتر باشد درآمد هم به همان میزان بیشتر هست.

نتیجه:

امیدوارم که به خوبی توانسته باشم به خوبی شمارا راهنمایی کرده باشم، حتما سعی کنید در هر صنعتی هستید تمام تلاشتان را بکنید و بعد سرمایه خود را پله پله افزایش بدهید و یهویی تصمیم عجولانه نگیرید از 10 میلیون شروع کنید تا هر میزان که توان مالی دارید و به آن نتیجه شیرین و دلخواه خودتان که می خواهید برسید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *