چقدر طول می کشد از پرینت آن دیمند به درآمد رسید؟

همانطور که در مقاله های قبل پرینت آن دیمند را توضیح داده بودیم،نظام نوین تولید کالای بین المللی که تولید می شود هست، این تجارت هم نیاز به صبر دارد زیرا که هر بیزینسی اگر در آن صبر و حوصله به خرج نرود و عجولانه رفتار کرد باعث شکست می شود.

در این شغل شما باید محصولات خام را تهیه کنید و روی آن طراحی انجام بدهید و به فروش برسانید، یعنی اینکه شما باید حتما در این تجارت سرمایه خود را اهرم بکنید و با استفاده از سرمایه ای که وارد این شغل کرده اید درآمد داشته باشید زیرا باید محصولات را به صورت عمده خریداری بکنید.

مدت زمان رسیدن به درآمد در این شغل نیاز به این داره که شما چقدر این شغل رو جدی می گیرید و وقتی به این شغل اختصاص میدید، هر شغلی در هر صنفی باشد با هر موضوعی که باشد هم نیاز به یه مدت خاک خوری دارد در این تجارت هم همینطور شما باید یک مقدار صبر و حوصله به خرج بدهید که حداقل یک الی دو سال زمان نیاز دارد.

اهمیت منتور در رسیدن به درآمد ویادگیری پرینت آن دیمند

منتور داشتن در این صنعت باعث می شود که شخص مورد نظر زودتر بتواند آن را یاد بگیرد و کسب درآمد بکند، اگر ما خودمان بخواهیم خودسرانه این تخصص را یاد بگیریم خیلی زمان مارا می گیرد و باعث می شود حتی راه را اشتباه بریم و به جایی نرسیم و سرمایه ای که درگیر کرده ایم از دست بدهیم که مهم ترین سرمایه هر شخص در زندگی وقت و زمانی هست که دارد.

دوستان عزیز واقعا باید این را در نظر گرفت که وقتی ما چیزی را بلد نیستیم باید آموزش آن را ببینیم و چه خوب است که از یک منتوری استفاده کنیم که از این راه به درآمد رسیده است و موفق شده است و این موفقیت و درآمدش از این راه اثبات شده هست.

زمان رسیدن به درآمد و سرمایه مناسب در پرینت آن دیمند

دوستان عزیز همانطور که گفتم شما باید یک تایمی در نظر بگیرید و به صورت جدی در این تجارت فعالیت کنید حداقل زمان رسیدن به درآمد از این شغل بستگی به زمانی دارد که شما می گذارید و سرمایه ای که درگیر می کنید هرچه سرمایه شما در این شغل بیشتر باشد احتمال زودتر به درآمد رسیدن شماهم بیشتر هست.

حداقل سرمایه مورد نیاز در این شغل 10 میلیون تومان هست که دوستان شما باید سرمایه مورد نظر را وارد کنید تا بتوانید به صورت عمده محصولات خام رو تهیه و طراحی کنید و ارزش افزوده روی محصولات خریداری شده ایجاد کنید و به فروش برسانید و کسب درآمد کنید هر چقدر سرمایه شما بیشتر باشد قطعا می تونید محصولات خام رو با با قیمت پایین تر تهیه کنید و به فروش برسانید و فعالیت کنید.

در این صنعت شما باید در روز فعالیت های مورد نیاز مثل خرید کالا، طراحی کالا و فروش کالا رو انجام بدین تا بتونید درآمد کسب کنید، این صنعت هم نیاز به فعالیت مستمر و مناسب دارد، مثالی بزنم تا دقیق تر متوجه بشوید: مثل ساختمان سازی هست که روز به روز باید آجر روی هم بچینید اگر شما دوتا آجر روی هم بزارید پس ساختمان با دوتا دوتا آجر گذاشتن ساخته می شود ولی زمانی که شما از صدتا آجر استفاده کنید صدتا صدتا آجر ساخته می شود و روند ساختمان سازی زودتر طی می شود.

این راهم بگویم که شما باید یک نیچ کالای مناسب را انتخاب کنید و روی آن فعالیت کنید؛دوستان نیچ مناسب در موفق شدن در این تجارت خیلی مهم هست و اهمیت دارد و اگر نیچ انتخاب شده شما مناسب نباشد شاید مدت زمان رسیدن به درآمد و موفقیت شما زمان زیادی ببرد اما زمانی که نیچ انتخاب شده مناسب باشد می شود در مدت زمان کم تر به درآمد رسید.

امیدوارم که در این مقاله به خوبی راهنمایی کرده باشم که چقدر سرمایه و چه مدت زمان و فعالیت نیاز هست اما به صورت کلی حداقل زمان مستمر فعالیت کردن را برای رسیدن به درآمد خوب حداقل یک سال در نظر بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *