نحوه کارکردن و درآمد از پرینت آن دیمند

پرینت آن دیمند یک دنیای بزرگ داخل تجارت الکترونیک هست که اصلا ته ندارد، هم از نظر درآمدی و هم از نظر کاری و فعالیتی، برای موفق شدن در این صنعت باید از یک منتور حتما اسفتاده کرد تا راه را به درستی پیش رفت و موفق شد.

پرینت آن دیمند یا پاد همانطور که می دانید چاپ براساس تقاضا هست که طرح های مختلف را می شود روی انواع کالا مثل ماگ، لباس و… چاپ زد و راه درآمد از آن انجام دادن طرح ها روی انواع کالا و به فروش رساندن آن کالاهای طراحی شده در فضاهای اکترونیکی و سوشال مدیا.

در این صنعت بزرگ و شیرین علاوه بر منتور داشتن، تلاش کردن و جدی گرفتن این صنعت هم خیلی مهم هست که نهایت تلاش را برای رسیدن به درآمد و موفقیت کرد و بعد از این ها یک موضوع دیگری که مهم هست در این زمینه داشتن سرمایه اولیه که در ایران حداقل سزمایه شروع و استارت این تجارت 10 الی 20 میلیون هست.

در ابتدای کار زمانی که با توجه به تجربه های مربی و راهنمایی های او و وارد کردن سرمایه باید کم کم و پله پله سرمایه را رشد داد زیرا در این بازار مثل بازار های دیگه با اهرم کردن سرمایه هست که می شود پولو ثروت به دست آورد و به درآمد رسید و بدون سرمایه اولیه اصلا حتی فکرش را هم نکنید چون مسیری به شدت سخت و دردناک هست و حتی شاید مقصدی هم نداشته باشد و دور خود چرخیدن باشد.

همه چیز در این صنعت بر می گردد به تلاش خورده فرد که چقدر زمان بگذارد در طول روز و چقدر خروجی مثبت داشته باشد، دوستان عزیز تلاش مفید مهم هست زیرا اینترنت نگاه به این که چقدر تایم می گذارید نمی کند بلکه نگاه به خروجی و عملکرد شما می کند.

سعی کنید چه در این تجارت و چه در تجارت های دیگر به دنبال تلاش مفید و درست باشید تا بتوانید نتجیه دلخواه را بگیرید و موفق شوید و به هیچ عنوان به دنبال یک شبه پولدار شدن نباشید چون این کار هم مثل بقیه کارها خاک خوری دارد و به غیر از تلاش مستمر و ذهنیت مثبت داشتن و در کنار این ها استفاده از تجربه های منتور و دخیل کردن سرمایه و اهرم کردن آن هیچ راهی برای موفق شدن در این بازار وجود ندارد.

برای رسیدن به درآمد چه در این روش چه روش های دیگر حداقل یک الی دوسال و سه الی چهار سال در نظر بگیرید تا بتوانید پله پله رشد بکنید و به درآمد های خیلی بالا برسید و این را هم برای خود سخت نکنید که نمی شود و امکان ندارد، این را به شما قول می دهم اگر تلاش مستمر و مفید بکنید و در کنار خود از تجربه های منتور استفاده بکنید حتما شما به موفقیت و هرآن چه که بخواهید می رسید از این صنعت.

درآمد کم یا زیاد در این صنعت بستگی به شما دارد که چگونه و چطور و چقدر کار می کنید، همه چیز برمی گردد به خوده شما که چقدر جدی می گیرید این تجارت را و به چه میزان سرمایه اهرم می کنید تا با استفاده از تلاش های خودتان و سرمایه ای که اهرم کردید درآمد کسب کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *