درآمد دلاری از طریق دراپ شیپینگ

متاسفانه باید این را اعتراف بکنم که در این اوضاع و موقعیتی که از طریق نوسان و گرانی دلار و ارز های خارجی داریم ، خیلی از افراد وعده دراپ شیپینگ دلاری می دهند و وعده های 3 الی 6 ماه را می دهند که می شود از این طریق چند هزار دلار درآمد داشت اما وقتی ما در داخل ایران دراپ شیپینگ انجام ندهیم و درآمد ریالی نداشته باشیم چطور می توانیم درآمد چند هزار دلاری داشته باشیم از این طریق وقتی حتی تحریم هم هستیم؟

درامد دلاری خیلی می تواند به ما کمک بکند اما زمانی که ما بتوانیم داخل کشور خودمان اول درامد ریالی داشته باشیم، هنگامی که ما حتی نمی دانیم در داخل کشور خودمان از چه طریق می توانیم دراپ شیپ انجام دهیم واقعا چطور ممکنه که درامد دلاری آن هم چند ده یا چند صد هزار دلار درآمد داشت از این طریق که دراپ شیپ دلاری هست؟

اگر قرار بود از طریق دراپ شیپ دلاری درامد چند صدهزار دلاری داشت الان همه افراد اروپا امریکا و… مولتی میلیادر بودند! حالا ما اصلا کاری با افراد خارج از کشور نداریم اما واقعا دراپ شیپینگ دلاری هم به همین راحتی نیست که از یه سایت دیگه یه کالایی خرید و به بقیه افراد جهان فروخت مخصوصا کسانی که از داخل ایران به این فکر هستند؟

برای ما ایرانی ها که بخواهیم در دراپ شیپ دلاری شرکت کنیم باید همه مراحل مثل احراز هویت و پرداخت از طریق کارت بانکی داشت که شاید بعضی افراد بگویند از طریق پی پال می شود اما واقعیت چیز دیگریست! متاسفانه از طریق پی پال هم نمی شود باید حتما حساب بانکی خودمان را وصل بکنیم!

هیچ استثنائی وجود ندارد دوستان عزیز! واقعا دراپ شیپینگ دلاری فعلا با این اوضاع و شرایطی که ما ایرانی ها از طرف تحریم کشور های خارجه داریم دراپ شیپ دلاری نمی توانیم داشته باشیم، حتی اگه پی پال بخریم و هزینه های بالا 8 9 میلیون بکنیم برای پی پال و….

هیچ راهی هیچ جوره برای زدن این حرکت نیست مگر اینکه از تحریم کشور های خارجه در بیایم و بعدش یادبگیریم که چطور می تونیم دراپ شیپ انجام بدیم و بازم بعدش باید یک مقدار سرمایه که حداقل هزار دلار هست داشته باشیم تا بتونیم کالا از یه شرکت دیگه بخریم و به بقیه افارد بفروشیم!

هرکاری نیاز به سرمایه دارد حتی همین دراپشیپینگ دلاری؛ خیلی از افراد وعده این روهم دادن که بدون سرمایه هم میشه دراپ شیپ کرد اما واقعا چطوری میشه؟ اصلا میشه همچین چیزی که بدون سرمایه اولیه کار کرد؟ قطعا خیر چون باید یه پولی باشه که مثلا یه خودکار رو خرید 5 دلار و بعد فروخت 7 دلار شما وقتی نتونی ارزش افزوده ایجاد بکنی اصلا دراپ شیپینگ نمی کنی چون همون خودکار رو میشه با همون قیمت خرید و کسی از شما نخره!

پس در نتیجه:

اول از همه ما باید درون کشور خودمون موفق بشیم از این طریق درامد داشته باشیم بعدش به فکر درامد چندصد هزار دلاری با وجود تحریم های فراوان از داخل کشور باشیم، اول دراپ شیپ داخلی و کسب درامد های متعدد و پی در پی و بعد اگر از تحریم خارج شدیم به فکر درامد دلاری از این طریق باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *