چقدر طول می کشد از دراپ شیپینگ به درآمد رسید؟

دراپ شیپینگی که دلالی باشد اصلا دراپ شیپینگ نیست چرا؟ چون باید ارزش افزوده روی محصول ایجاد کرد که آن را در مقاله ای دیگر توضیح داده ایم، اما در کل منظور ما از دراپ شیپینگ اصولی دراپ شیپینگی هست که همانطور که گفتیم ارزش افزوده ایجاد کند.

دراپ شیپینگی که از طریق پرینت آن دیمند ارزش افزوده ایجاد نکند دراپ شیپینگ نیست و فقط وقت و زمان ما به هدر می رود، چرا می گوییم وقت تلف کنی است یا فایده ای ندارد؟ چون فردی که مشتری هست می تواند محصولی که شما روی آن به صورت دراپ شیپینگ کار می کنید را خودش با همان قیمت از جاهای دیگر بخرد پس عملا شما اگر دراپ شیپینگ را به صورت ارزش افزوده ای کار نکنید در اصل دراپ شیپینگ نمی کنید و فقط دلالی می کنید و نتیجه دلخواه را نمی گیرید.

دراپ شیپینگ باید درست و اصولی انجام شود، که بتوان از آن درآمد داشت و آن را رشد داد، اگر به صورت اصولی و درست انجام نشود طبیعی است که از آن به درآمد نرسید، دراپ شیپینگ اصولی خودش یک نوع علم و تخصص هست که باید آن را یاد گرفت و باید از یک منتور استفاده کرد.

اهمیت منتور در رسیدن به درآمد ویادگیری دراپ شیپینگ

منتور داشتن در این صنعت باعث می شود که شخص مورد نظر زودتر بتواند آن را یاد بگیرد و کسب درآمد بکند، اگر ما خودمان بخواهیم خودسرانه این علم را یاد بگیریم خیلی زمان مارا می گیرد و باعث می شود حتی راه را اشتباه بریم و به جایی نرسیم و سرمایه ای که درگیر کرده ایم از دست بدهیم که مهم ترین سرمایه هر شخص در زندگی وقت و زمانی هست که دارد.

دوستان عزیز واقعا باید این را در نظر گرفت که وقتی ما چیزی را بلد نیستیم باید آموزش آن را ببینیم و چه خوب است که از یک منتوری استفاده کنیم که از این راه به درآمد رسیده است و موفق شده است و این موفقیت و درآمدش از این راه اثبات شده هست.

زمان مورد نیاز در رسیدن به موفقیت در دراپ شیپینگ

این بیزینس نیاز به زمان دارد و نیاز مند تلاش کردن هست تا هم یاد گرفت و هم بتوان از آن به درآمد رسید بخواهم مثال بزنم مثل ساختن یک ساختمان هست که اگر شما دوعدد آجر بگذارید پس روزی دوتا آجر جلو می روید ولی اگر روزی صد عدد آجر برای ساختن در نظر بگیرید پس صدتا صدتا آن ساختمان در روز ساخته می شود.

هرچه تلاش و صبر بیشتر باشد و هر روز کار کرد قطعا می شود پیشرفت های چشم گیری داشت که باز هم نیازمند تلاش تلاش تلاش هست و همانقدر که می توانید وقت بگذارید می توانید از آن طرف نتیجه بگیرید و به صورت جدی این پروسه را طی بکنید و موفق بشوید.

این تجارت مثل شغل کارمندی نیست که سرماه مبلغ مشخصی به حسابمان از طریق کارفرما به حساب ما واریز شود باید صبر و حوصله به خرج دادکه حدود حداقل یک الی دو سال زمان می برد تا بشود به صورت جدی و خودکار از این روش درآمد داشت.

امیدوارم در این مقاله به خوبی شما را راهنمایی کرده باشم در مقاله های بعدموضوعات دیگر را بررسی می کنیم موفق باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *